Pristatymas

Prekių pristatymas Lietuvoje:

      VENIPAK KURJERIS

Nemokamas pristatymas perkant už 50,00 € ir daugiau.

Pristatymo kaina – 4,80 €. Pristatymo kaina atsiskaitant kurjeriui pristatymo metu  – 5,30 €.

*Dėl prekių pristatymo į Kuršių Neriją prašome teirautis telefonu +370 (5) 2130909.      

Pristatymo trukmė: siuntos pristatomos Jūsų nurodytu adresu per 1 – 3 darbo dienas po apmokėjimo gavimo datos. Savaitgaliais ir švenčių dienomis pateikti užsakymai pradedami vykdyti kitą darbo dieną.

 

  OMNIVA PAŠTOMATAS

Nemokamas pristatymas perkant už 30,00 € ir daugiau.

Pristatymo kaina – 3,29 €.  Į Omniva paštomatą nepristatome didelių gabaritų buitinių siuvimo mašinų ir lyginimo įrangos.

*Dėl prekių pristatymo į Kuršių Neriją prašome teirautis telefonu +370 (5) 2130909.      

Pristatymo trukmė: siuntos pristatomos Jūsų nurodytu adresu per 5 – 7 darbo dienas po apmokėjimo gavimo datos. Savaitgaliais ir švenčių dienomis pateikti užsakymai pradedami vykdyti kitą darbo dieną.

 

  ATSIĖMIMAS PARDUOTUVĖJE

Užsakytas ir apmokėtas prekes galima atsiimti nemokamai iš karto po užsakymo UAB „KoLiz“ prekybos salone Vytenio g. 22, Vilnius.

Darbo laikas:

I-V 08.30 – 17.00 val.

Dėmesio: Atsiimant prekes prašome su savimi turėti: užsakymo numerį ir asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Jei Jūsų prekes atsiims kitas žmogus, teikdami užsakymą nurodykite jį kaip gavėją. O jei pirkėjas – juridinis asmuo, turėkite įgaliojimą.

Prekių pristatymas Latvijoje ir Estijoje:

      VENIPAK KURJERIS

Nemokamas pristatymas perkant už 100,00 € ir daugiau.

Pristatymo kaina į Latviją – 8,00 €.

Pristatymo kaina į Estiją – 11,50 €.

*Dėl prekių pristatymo į Kuršių Neriją prašome teirautis telefonu +370 (5) 2130909.      

  OMNIVA PAŠTOMATAS

Nemokamas pristatymas perkant už 100,00 € ir daugiau.

Pristatymo kaina į Latviją – 5,99 €.

Pristatymo kaina į Estiją – 8,80 €.

Į Omniva paštomatą nepristatome didelių gabaritų buitinių siuvimo mašinų ir lyginimo įrangos.

*Dėl prekių pristatymo į Kuršių Neriją prašome teirautis telefonu +370 (5) 2130909.      

 

Prekių pristatymo metu pirkėjas privalo patikrinti pakuotės ir prekės (-ių) būklę. Aptikus pakuotės pažeidimų ar užsakytų prekių neatitikimą, pirkėjas turi teisę nepriimti prekių ir apie tai pažymėti atitinkama pastaba važtaraštyje ar kitame prekės perdavimo – priėmimo dokumente. Gavėjui pasirašius važtaraštyje ar kitame prekės perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas. Tokiu atveju UAB „KoLiz“ atleidžiamas nuo atsakomybės dėl išorinių pakuočių pažeidimų bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jei šie neatitikimai gali būti nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.