Grąžinimas ir keitimas
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas vyksta pagal LR Civilinio kodekso 6.228(7) ir 6.228(10) straipsnius.
Pirkėjas (fizinis asmuo) turi teisę atsisakyti nuotolinės pirkimo sutarties ir per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos grąžinti kokybišką prekę, nenurodydamas priežasties. Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pirkėjui sumokėtus pinigus, įskaitant prekės pristatymo išlaidas, per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą gavimo dienos. Pardavėjas turi teisę negrąžinti pinigų tol, kol negaus grąžinamos prekės arba kol pirkėjas nepateiks įrodymo, kad prekė yra išsiųsta. Visas prekės grąžinimo ir keitimo pristatymo išlaidas pirkėjas (fizinis asmuo) padengia savo lėšomis.
Prekės grąžinimo sąlygos:
- Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje ir švarioje pakuotėje.
- Prekė turi būti nenaudota ir nesugadinta.
- Prekė neprarado prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir pan.).
- Prekė yra pilnos komplektacijos, su visa gamintojo pridedama dokumentacija.
- Pateikiamas prekės įsigijimo dokumentas (kvitas) arba kitas pirkimą iš UAB „KoLiz“ patvirtinantis dokumentas.
Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko aukščiau punktuose nurodytų grąžinimo sąlygų.
Grąžinimo ar keitimo procedūra: Norėdamas pakeisti ar grąžinti tinkamos kokybės prekę, pirkėjas pardavėjui turi pateikti rašytinį prašymą arba atsiųsti jo kopiją elektroniniu paštu (janome@koliz.lt). Prašyme pirkėjas nurodo priežastį, dėl kurios įsigyta prekė netenkina jo lūkesčių. Prie prašymo būtina pridėti pirkimo įrodymą (kasos aparato kvitą, pirkimo-pardavimo kvitą ar kitą dokumentą, patvirtinantį prekės įsigijimą).
Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje arba kitoje pardavėjo nurodytoje, vartotojui patogioje vietoje. Jei pirkėjas nepateikia jokių pirkimo įrodymų, prekė keičiama arba kiti teisėti pirkėjo reikalavimai vykdomi tik pardavėjui sutikus.